Şirketimizin ürün ve hizmetleri ile ilgili talep ve şikayetlerinizi aşağıda yer alan kanallardan bize iletebilirsiniz:


İnternet İle Başvuru

SİGORTALI BİLGİLERİ

DOSYA NO **

POLİÇE NO **

SİGORTALI ADI – SOYADI **

BİLDİRİMDE BULUNAN ADI – SOYADI **

BİLDİRİMDE BULUNAN KİŞİNİN SOMPO
JAPAN SİGORTA İLE İLGİSİ **



İLETİŞİM BİLGİLERİ

EV TELEFONU

İŞ TELEFONU

CEP TELEFONU **

E-MAIL ADRESİ **



BAŞVURU BİLGİLERİ

BAŞVURU TÜRÜ **

BAŞVURU DETAYI **

DOSYA YÜKLE

GÜVENLİK KODU

Captcha image
refresh

** işaretli olanlar zorunlu alanlardır!!!




Faks İle Başvuru

Şirketimiz ile ilgili talep ve / veya şikayetinizi ifade ettiğiniz dilekçenizi; Müşteri İlişkileri Müdürlüğü'ne, varsa sigortalı adı / mağdur adı, poliçe numarası, hasar dosya numarası yada araç plaka numarasını belirterek, 0216.538.62.90 numaralı faksa gönderebilirsiniz.


Posta İle Başvuru

Şirketimiz ile ilgili talep ve / veya şikayetinizi ifade ettiğiniz dilekçenizi; Müşteri İlişkileri Müdürlüğü'ne, varsa sigortalı adı / mağdur adı, poliçe numarası, hasar dosya numarası yada araç plaka numarasını belirterek, Rüzgarlıbahçe Mahallesi Cumhuriyet Caddesi, Acarlar İş Merkezi, C Blok No: 10, 34805 Kavacık - İSTANBUL adresine gönderebilirsiniz.


Telefon İle Başvuru

Türkiye'nin her yerinden 0850 250 81 81 numaralı telefondan bizlerle irtibat kurabilirsiniz.